• nieuws & cases

    Ontdek hier onze laatste nieuws en cases

  • Case
maandag 24 juni 2019

Van Der Bauwhede verkoopt veranda's met een chatbot

Veranda's verkopen met een chatbot. Kan dat? Veranda's Van Der Bauwhede geeft het voorbeeld met een leadgenerator chatbot op hun website.

lees meer
  • Case
  • Blog
dinsdag 28 mei 2019

Floyd weet het perfecte festival voor jou!

Chatbots hebben niet altijd een marketingdoel, ze kunnen ook ingezet worden als entertainment. Floyd de Festivalbot is daar een mooi voorbeeld van. Aan de hand van vijf vragen kan hij je vertellen welk festival past bij jou!

lees meer
  • Case
vrijdag 8 maart 2019

Fré van de VUB, de conversationele chatbot

Samen met Shortcut maakte Clever een sympathieke quizbot genaamd Fré van de VUB. Fré gaat een gesprek aan met mogelijk nieuwe studenten.

lees meer
  • Case
woensdag 9 januari 2019

Aalter heeft haar eigen AI Agent

De gemeente Aalter heeft er een medewerker bij. Een AI agent of intelligente robot die vragen van bewoners beantwoordt over openingsuren, administratieve zaken, parkeren en veel meer.

lees meer
  • Case
donderdag 15 november 2018

Adlit en Clever maken samen een mediawijze chatbot

Juridische vragen over reclame zijn niet altijd eenvoudig te beantwoorden. De chatbot van Adlit helpt een handje.

lees meer
  • Case
donderdag 11 oktober 2018

Winston is de naam en hij weet alles over Shortcut!

Shortcut, het frisse Brusselse communicatiebureau, roept samen met Clever Winston in het leven. De mascotte weet alles over waar ze goed in zijn en waar ze voor staan.


lees meer
  • Case
woensdag 3 oktober 2018

Open VLD Nazareth-Eke chatbot Belle informeert over de verkiezingen

Met de verkiezingen in het vooruitzicht wil je graag weten waarom je voor een partij stemt. De Clever chatbot van Open VLD Nazareth-Eke vertelt je over haar standpunten en haar kandidaten.

lees meer
  • Case
maandag 1 oktober 2018

De chatbot van BBF helpt je bij je vragen over hun appartementen

Clever maakt voor BBF een chatbot die veelgestelde vragen beantwoordt.





lees meer
  • Case
donderdag 27 september 2018

De Persgroep automatiseert klantenservice

In samenwerking met De Persgroep automatiseerde Clever hun klantenservice. Veelgestelde vragen beantwoordt de chatbot genaamd Lisa nu 24/24 7 op 7.

lees meer