• nieuws & cases

    Ontdek hier onze laatste nieuws en cases

  • Blog
Thursday 15 November 2018

7 mythes over chatbots

Chatbots duiken overal op. Er is zowel positieve als negatieve feedback. Maar vanwaar komt die negatieve feedback en wat klopt er eigenlijk van?

lees meer
  • Blog
Wednesday 25 July 2018

9 dingen die je waarschijnlijk nog niet wist over chatbots

Chatbots zijn virtuele assistenten die geautomatiseerde antwoorden bieden. Ze vinden hun toepassing in verschillende velden zoals customer service, lead generation en marketing. Hieronder 9 dingen die je waarschijnlijk nog niet wist over chatbots.

lees meer
  • Blog
Wednesday 27 June 2018

Een onmisbare call-to-action in 5 stappen!

Een leadgenerator maken is heel eenvoudig. Dat is zeker! Maar je wil natuurlijk zo veel mogelijk leads verzamelen. Een goede call-to-action is daarom van groot belang. Hoe zorg je er voor dat mensen ingaan op jouw call-to-action en hun e-mailadres achterlaten? Dit zijn de 5 belangrijkste zaken waar je op moet letten.

lees meer
  • Blog
Thursday 21 June 2018

5 tips voor de perfecte chatbotdialoog!

Een dialoog schrijven voor een chatbot is niet zo eenvoudig als het lijkt. Wil je een goed conversatie schrijven dan moet je zowel denken aan user experience als aan creativiteit. Goede chatbotdialogen zijn nuttig, brengen het merk tot leven en begrijpen de context van de klant.

lees meer
  • Blog
Wednesday 6 June 2018

Waarom lead generation?

Waarom zou je aan bot lead generation doen? Is dat wel nodig? Kost dat niet te veel? Aan het einde van dit artikel ken je het antwoord op al deze vragen!

lees meer
  • Blog
Monday 28 May 2018

5 vragen die bepalen of een chatbot iets voor jouw onderneming is

Een chatbot is een toepassing van artificiële intelligentie die jouw onderneming op verschillende manieren helpt. Wil jij weten of een chatbot een meerwaarde is voor jouw onderneming? Deze 5 vragen helpen je op weg.

lees meer
  • Blog
Wednesday 16 May 2018

Hoe een chatbot de Turingtest bijna doorstond of het belang van scoping

Google Duplex sloeg de wereld met verstomming tijdens Google IO. Op een natuurlijke manier die bijna niet te onderscheiden was van een echte persoon maakte een AI een afspraak op restaurant, compleet met uhm’s en haperingen die je anders alleen van mensen verwacht. Hoe haalde het bijna de Turingtest?

lees meer
  • Blog
Friday 11 May 2018

Maken bots binnenkort websites overbodig?

Tegenwoordig heeft zowat elke onderneming een website. Ongeveer 4 op 5 heeft er één en ze zijn niet meer weg te denken. Maar dat verandert.

lees meer
  • Nieuws
  • Blog
Wednesday 9 May 2018

Chatbot voor gemeente Aalter

In opdracht van de gemeente Aalter maakt Clever samen met Libaro een chatbot die op vragen van de inwoners antwoordt.

lees meer
  • Blog
Thursday 3 May 2018

De 3 conversatietypes die de dialoog van een bot beïnvloeden

Bots zijn toepasbaar in ontelbaar veel situaties. Er zijn situaties waarin er ruimte is voor humor en waar het er allemaal wat losser aan toe gaat maar er zijn ook situaties waarin we liever een to-the-point antwoord hebben zonder al te veel niet-informatieve content. We kunnen die situaties onderverdelen in drie categorieën.


lees meer
  • Nieuws
  • Blog
Thursday 19 April 2018

Clever genoemd as BelgianTop 50 Startup to invest in

Clever werd geselecteerd als één van de top 50 startups om in te investeren door een jury van 9 top durfkapitalisten.

lees meer