Trackers

Dagelijks worden er gigantische hoeveelheden data gegenereerd zowel binnen als buiten uw bedrijf. Met trackers kan je de evolutie van deze data opvolgen. Stijgt het aantal conversaties binnen de klantendienst of daalt die. Worden de conversaties, positiever of negatiever, evolueren de onderwerpen over de tijd. Hebben de acties die ondernomen worden impact?

Toepassingen

Elk merk is geïnteresseerd in wat mensen over hen zeggen online. Bijna alle bedrijven hebben dagelijks mensen die online over hen praten. Met een tracker kunnen we opvolgen wat er over uw bedrijf geschreven wordt. Bovendien kunnen we daar via AI sentimentanalyse aan toevoegen. Zo weet u of de conversaties positief of negatief zijn en krijgt u de kans op tijd te reageren op conversaties.

Wil u graag meer weten over trackers? Bel ons op +32 472 714 811 of mail naar info@clever.be. We nemen zo snel mogelijk contact op en bespreken samen met u de mogelijkheden.

Geïnteresseerd in deze solution?
get in touch