NPS optimalisatie

NPS-Analyse

Enerzijds maken we een inhoudelijke analyse van de feedback van de klant en bepalen we de werkpunten die de customer delight structureel kunnen verbeteren.

Anderzijds analyseren we de technische opbouw van de NPS score en identificeren we de hefbomen die de NPS kunnen verbeteren op korte termijn.

NPS is een veel gebruikte manier om klantentevredenheid te meten. In eerste instantie vraag je aan je klanten in welke mate ze je product of dienst zouden aanbevelen aan vrienden, kennissen of familie. Op basis daarvan extrapoleert men de NPS score

Clever kan voor uw bedrijf dergelijke NPS meetsystemen helpen opzetten of bestaande meetsystemen analyseren om te zien of ze optimaal werken. In een aantal gevallen blijkt immers dat de techniciteit achter de NPS systemen de resultaten kan beïnvloeden.

Wil u graag meer weten over NPS optimalisatie? Bel ons op +32 472 714 811 of mail naar info@clever.be. We nemen zo snel mogelijk contact op en bespreken samen met u de mogelijkheden.

Geïnteresseerd in deze solution?
get in touch