Conjoint analyse

Hoe maak ik het perfecte productaanbod voor een bepaalde segment. Hoe moeten mijn productcombinaties zich tot elkaar verhouden. Met een conjoint analyse weet u perfect met welk aanbod u naar de markt kan.

Wat zijn de toepassingen?

U heeft een product dat uit meerdere onderdelen bestaat (bijvoorbeeld zoals een GSM abonnement dat uit een aantal belminuten, een aantal SMS-en en een databundel bestaat) en u wil weten hoeveel u van elk onderdeel in het finale product moet steken om de prijs te rechtvaardigen.

Of u heeft meerdere gelijkaardige producten die vooral in kwaliteit verschillen en u wil weten hoe de prijs van de verschillende producten zich best verhoudt (bijvoorbeeld een basic fotocamera, een middenmarkt camera en een high-end camera)

In deze en veel andere gevallen is conjoint de oplossing. Wij kunnen snel en efficiënt meten welke samenstelling ideaal is voor uw klanten.

Wil u graag meer weten over onze conjoint analyse? Bel ons op +32 472 714 811 of mail naar info@clever.be. We nemen zo snel mogelijk contact op en bespreken samen met u de mogelijkheden.

Geïnteresseerd in deze solution?
get in touch