• Customer Success

    Chatbots zijn overal. Ze helpen jouw onderneming te automatiseren, veelgestelde vragen beantwoorden en producten of artikels aanbevelen.

Customer service automatisatie

Clever automatiseert de klantendienst met een first line chatbot die klanten op elk moment van de dag onmiddellijk hulp biedt.

Klantendiensten worden overspoeld met vragen op elk moment van de dag. Dit zijn meestal vragen die al op de FAQ-pagina te vinden zijn of zijn dit vragen die heel eenvoudig op te lossen zijn zonder tussenkomst van een mens. Binnen customer service kan een customer service bot first line het repetitieve gedeelte van het werk automatiseren en zo klanten sneller helpen.

Second line bouwen we ook een live chat in. De klantendienst kan steeds gesprekken opvolgen en live ingrijpen wanneer nodig of wanneer de klantendienst beschikbaar is.

Lees hier over onze case voor De Persgroep.

Deze chatbot is een aanvulling op de FAQ-pagina en de medewerkers van de klantendienst. de chatbot is aanwezig op verschillende kanalen zoals je website maar ook Facebook Messenger, Whatsapp en voice assistants. Help je klanten 24 op 24 en 7 op 7.

Ontlast vandaag nog jouw klantendienst en verhoog klantentevredenheid met een Clever chatbot.

Lead generator chatbot

Een lead generator lost het online conversieprobleem op met een lead generator bot die op conversationele manier gegevens verzamelt.

Online krijgen bedrijven steeds meer traffic op hun site en social media kanalen. Er is helaas maar 10% van de bezoekers dat effectief geconverteerd wordt. Een lead generator chatbot is een type chatbot dat op het juist moment inspringt om aan lead generation te doen, of het nu B2B of B2C is.

Lees 5 tips om je lead generation te optimaliseren!

Clever ontwikkelde hiervoor een chatbot die de interactie met klanten aangaat. De lead generator begint een gesprek op een specifieke manier, afhankelijk van de context.

De bot verzamelt op conversationele en natuurlijke manier alle informatie die nodig heeft en pikt ook in op de behoefte van de gebruiker. Daarna biedt de bot een incentive aan.

Verhoog je conversie en genereer geautomatiseerd leads voor jouw onderneming.

Heb je interesse of wens je meer informatie?

Ons chatbotplatform

Chatbots duiken overal op en met reden. Ze zijn inzetbaar als leadgenerator, marketingtool, automatisering van de klantendienst en zo veel meer. Ze helpen mensen sneller met hun problemen en dat op elk moment van de dag.

Ons platform laat je toe om zelf gemakkelijk een chatbot te maken en die te publiceren. Je maakt de chatbot één keer en je hebt op slag een Facebook Messenger Bot, marketingbot, leadgenerator bot of customer service bot die je publiceert op je website, Facebook Messenger, Whatsapp of een voice assistant zoals Siri, Alexa of Google Assistant.

Het platform is een centrale plaats voor het bouwen, publiceren en analyseren van jouw chatbot. Je meet steeds de meest recente info die de chatbot verzamelt en ziet die op handige grafieken.

Onze aanpak
in 4 stappen.

02.

Bouw jouw flow met de Clever
bouwblokken of
met jouw eigen modellen

03.

Kies kanalen
& output

04.

Je bent online!