• Customer Intelligence

    Analyseer data uit marktonderzoek en andere bronnen voor een data-gedreven besluitvorming met meetbare resultaten.

  • Segmentatie

    Identificeer de verschillenden klantensegmenten, wie zijn de 'cash cows', wie de 'unusual suspects'.

    lees meer
  • Trackers

    Gebruik tracker data om effecten in tijd te analyseren en identificeer de drivers & barriers van jouw klanten

    lees meer
  • Conjoint analyse

    Wij helpen jou met het opzetten en analyseren van een MBC of CBC conjoint analyse.

    lees meer
  • Predictive analytics

    Analyseer patronen uit klantengedrag uit het verleden om toekomstig gedrag te voorspellen binnen jouw klantenbestand.

    lees meer
  • NPS optimalisatie

    Analyseer hoe jouw Net Promotor Score in elkaar zit.

    Enerzijds maken we een inhoudelijke analyse van de feedback van de klant en bepalen we de werkpunten die de customer delight structureel kunnen verbeteren.

    Anderzijds analyseren we de technische opbouw van de NPS score en identificeren we de hefbomen die de NPS kunnen verbeteren op korte termijn.

    lees meer